Let's go to America!

Let's go to America!

Egy üzenet nektek! :)

2015. július 11. - bakoseve

Nagy meglepetésként ért, és még nagyobb örömmel tölt el, hogy ennyien olvassátok a blogom. Rengeteg visszajelzést kapok, és sokan várjátok már, hogy újra jeletkezzem. Hosszú szünet után ismét jelentkezem, és megpróbálok aktív is maradni, minél több dologról beszámolni, de majd amint láthatjátok is, a balszerencse, csõstül jön.

Anyám szerint, már pedig szerintem õ félvér boszorkány, csakis a szó jó értelmében, mindig hét rossz követi egymást. Lehet egy kis csalás a számolásban, de nézzétek el nekem, már nem sokáig bírom szusszal :D

1. Ellopták a laptopom. Megkell mondjam, ez ügyben semmi fejlõdés nincs. Véleményem szerint az amerikai rendõrség se teszi jobban a dolgát, mint a szerb kollegáik.  Bár itt két kocsival üldözik a gyorshajtót, nehogy az elkezdjen lövöldözni. Otthon meg egyel sem. Szerintem osztozhatnánk. Egy ide, egy oda, bõven megtenné. Egyébként van pár rendõrkocsi, ami inkább partylimuzinrahasonít. Hatalmas kocsik, neonfénnyel az aljukon. Szerintem az amerikaiak se értik, hogy minek ekkora felhajtás.

2. Megrepedt a tabletom  kijelzõje. Najó, ez mégsem akkora tragédia, de mégse sorolható a jó kategóriába. Lakótársak kölcsönkérték, így kaptam vissza. Ez van.

3. Bed bugs probléma. Június hónap végén kaptunk két román lányt. Az egyik poloskákat hozott a lakásba. Mindent ki kellett pakolni, szemeteszsákokban álltak a cuccaink az udvar közepén, aminek az lett a következménye, hogy pár cuccom el is tünt. Persze, mindenki mossa kezeit, én meg nem tehetek semmit, mert ott se voltam a kipakolásnál. Szerencsére az a lány elköltözött. Helyette egy új román csajszi jött, aki még magyarul is beszél.

4. Július negyedike az egyik legnagyobb ünnep itt. Persze én semmit nem láttam belõle, mert az ünnepnapot a kórházban töltöttem el. Egy nappal korábban épp a sütõolajat akartam kicserélni a munkahelyemen. Nem volt sok idõm, az olaj meleg maradt, az edény elolvadt, kifolyt a padlóra, én meg megcsúsztam rajta és beleestem. Az eredmény: másodfokú égése sérülés a két kezemen és a két lábamon. Mentõhelikopterrel vittek a philadelphiai kórház égéssi sérülésekkel foglalkozó osztályára. Egyébként a kórház csodás, modern, felszerelt, és tiszta. Mindenki külön szobában van, saját gépekkel ellátva. A nõvérek kedvesek, segítõkészek. Két napot töltöttem ott. Kaptam egy kötést, és hazajöttem. Szerncse, hogy szereztem pár barátot, akik mindig segítettek nekem.

5. Elcseszték a kötésem. Najó. Ott is emberek dolgoznak, megesik. Kaptam újat. A feladatom, pedig mozgatni az újjaim minél többet, mert nem teszik maguktól, és külömben elfelejthetem a zongorát. Elvileg még egy hét betegszabadság, és dolgozni is visszamehetek :)

Szóval, látjátok ez öt, bár az utolsó kettõt lehetne egybevonni is.. ígérem nektek legközelebb a szép dolgokról is írok, és ha titeket is érdekel bármi téma, kérdezhettek is akár :)

img_2918.JPG

img_3039.JPG

img_3041.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://letsgotoamerica.blog.hu/api/trackback/id/tr647618950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása