Let's go to America!

Let's go to America!

Furcsa kaják mindenhol...

2015. május 23. - bakoseve
A tegnapi ideérésem után gyorsan ki is fizettem a lakbért a házibácsinak, meg elrendeztem vele mindent, kaptam kulcsot, és szét is néztem gyorsan, tus, stb. Majd el is aludtam. Nagyon fárasztó ez az időeltolódás. Azt hittem nem fogom érezni, de most itt  négy óra van, és alig tudom nyitvatartani a szemem.
Reggel felkeltem, és utána a hivatalos ügyintézések után a lakótársnőmmel elindultam szétnézni a városban. 10 percre van a munkahelyem, szétnéztem a sétányon, megmutatta ő hol dolgozik, meg elmentünk egy boltba is. Nagy csalódás számomra, hogy itt nincs szupermarket, csak ilyen trafik szerűség, ugyhogy nem sok mindent tudtam venni. Gyümölcsel és zöldséggel nem találkoztam még, meg reggelire is csak tejet meg gabonapelyhet tudtam beszerezni, meg egy valami vákumozott sonkát. Rájöttem akármennyire akarom kerülni az amerikai kaját, hát nem fog menni. Állítólag a szomszédos városkában már van szupermarket, holnap kiderül, mikor reggel megyek intézni a személyi számomat. Mindenhol gyors kaját esznek, ugyhogy ebédre én is a McDonald's mellett döntöttem :D Ki kellett próbálni milyen USA-ban, hát ugyan olyan, mint otthon.
Délben elmentem a munkahelyre, a munkaadóm mindent megmutogatott, mi merre van. Nagyon sok dolgot árulunk, és sok mindenre oda kell figyelni. Már az italok sem egyformák. Van ilyen általános kaja is mint a sültkrumpli, vagy a csirkefalatkák, de ami a legjobban kiakasztott, hogy megsütik olajban a snickers csokit, (fingom nincs hogy MIÉRT?), valamint az oreo kekszet is. Bepanirozzák a  SAVANYÚUBORKÁT és azt is megsütik. Elég húzós. Ma csak ilyen elméleti oktatás volt, holnap már komolyabb lesz, úgyhogy lehet ezeknek az ízükről is tudok nyilatkozni, ha majd megmerem kóstolni egyáltalán...
Ami pedig Amerikát illeti, nem épp van bőlén eresztve a térerővel. Kezd az agyamra menni, hogy soha sincs térerő. ha meg van vadidegenek irkálnak a számomra. :D Így már azt sem tudom, melyiket élvezem jobban, ha van, vagy ha nincs. :D
Egyébként eddig minden olyan, mint a filmekben. Elég gyakran járnak az iskolabuszok, és minden házon van zászló is. Én is beszereztem egyet, majd kitűzöm az ágyamra, hogy legalább egy kicsit ápoljam a helyi szokásokat. Ami pedig az óceánt illeti, lehet kimarad a nyári programból. Mint kiderült, Wildwoodot nem csak a  turisták de a cápák is szeretik, meg egyébként is rohadt hideg a víz, szóval inkább a napon sütkérezést választom. :D

img_2561.JPG

img_2567.JPG

img_2568.JPG

img_2572.JPG

img_2573.JPG

img_2580.JPG

img_2584.JPG

img_2602.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://letsgotoamerica.blog.hu/api/trackback/id/tr317485760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stubee 2015.05.23. 18:18:23

Mit fogsz dolgozni, ha szabad érdeklődni? :)
süti beállítások módosítása