Let's go to America!

Let's go to America!

Amerika a túl-ok országa, avagy top 10 USA

2015. július 20. - bakoseve

1. TÚL sok a zászló: Minden házon van zászló, vagy arra hasonlító szalag dísz, kék-fehér-pirosba öltöztetett kerti törpe. Még az autókon is. Ez egyszerűen azért van, mert az emberek szeretik Amerikát, és ezzel teszik tiszteletüket iránta. Én is kaptam egy amcsi zászlót, kitettük a tévére, hogy mi se lógjunk ki a sorból. Komolyan, hamarabb lett USA zászlóm, mint szerb, és többet láttam belőle, mint a szerbből..

2. Az emberek TÚL kedvesek: Ez nem feltétlen negatív. Mindig vigyorognak, segítenek, bemutatkoznak, beszélnek, ha nem is kérdezed őket, köszönnek, csak úgy. Vidám itt a hangulat mindig. :D

3. A kocsik TÚL kicsik, vagy TÚL nagyok: mindenesetre nem olyanok mint nálunk. Vagy van egy hatalmas dömper, amibe belefér a komplett család, nagymamástól, nagytatástól, kutyástól, macskástól, vagy annira picik, mint a sportkocsik, hogy két olyan vékony ember nem fél el benne mint én. Komolyan, ültem egy sportkocsiban, és bevertem a fejem, pedig nem vagyok magas! :D

4.Az emberek nem TÚL vékonyak: Szeretnek enni az amerikaiak, ez tény, ez nem csak sztereotípia, hanem tény, és ez meg is látszik rajtuk.

5. TÚL sok víz van a WC-ben... MINEK? Komolyan, minek? :D

6.TÚL lazán veszik a bankártyát: PIN kódot senki sem használ, az aláírás meg senkit nem érdekel..

7. TÚL sok uborka: mindenhogy, és mindennel eszik az uborkát. Sütve, főzve, savanyítva, sózva, nyersen, mindegy nekik...

8.A kenyér TÚL édes: Komolyan, olyan mintha piskótával enném a szendvicsem...

9. TÚL sok "ohh really?!"... Ez nem igényel magyarázatot....

10 TÚL sok borravaló: Na ez nekem épp szerencse!!!! :D

img_2573_1.JPG

img_2634.JPG

img_2655.JPG

img_2842.JPG

img_2843.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://letsgotoamerica.blog.hu/api/trackback/id/tr327497492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása