Let's go to America!

Let's go to America!

Sorry guys, sh*t happens...

2015. június 04. - bakoseve

Többeteknek feltűnt, hogy már több ,mint egy hete nem jelentkeztem, ami a blogolást illeti. Bevallanám, ha ez miattam és a lustaságom miatt lenne, de erről (most kivételesen) szó sincs. Élvezem ezt a blogot, sok visszajelzést kapok, és jól esik látni, hogy az emberek érdeklődőek irányában.

Az ok most nem más mint, hogy ellopták a laptopom. Egy hete történt az eset és talán most tudok róla nyugodt szívvel, és tiszta fejjel írni.

Csodásan keltem múlt csütörtök reggel. Elmentem munkát keresni, amit meg is kaptam. Boldogan akartam jelezni az otthoniaknak, és akkor vettem észre hogy a gépem nincs a helyén. Áttúrtam az egész házat, sehol sem találtam, és akkor vettem észre, hogy nyitva van az első bejárati ajtó, amit egyébként nem használunk, mert nincs hozzá kulcs és így csak belülről nyitható. Hazaért egy lány lakótársam, és ő is észrevette, hogy eltűnt egy pár értékesebb ékszere, valamint neki és a barátnőjének összesen ezer dollárnyi értékű pénze (dollár, dinár, euró).

Az első dolog az volt, hogy a házibácsinak szóltunk, aki szerint semmit nem jelent az, hogy nyitva volt az ajtó. Szerinte nem jött be kinti tolvaj, mert akkor az felfordította volna a lakást, elvitte volna a fényképezőgépet vagy a tabletot is. Itt olyan ember járt aki pontosan tudta, hol van a lányok pénze, mert ami igaz, hogy eldugták rendesen. 

Én nem szeretek ítélkezni, viszont a lányok szerint az egyik fiú volt a tettes, úgyhogy gyorsan a fiúk külön is váltak tőlünk, vissza mentek a fenti lakrészbe. Hívtuk a rendőrséget, de semmivel se tettek többet, mint a "mieink". Felvették az adatokat, és el is mentek. Ígérték, hogy hétfőn, vagy kedden majd jön egy detektív, de ma már csütörtök és semmi nem történt.

Érhetetlen számunkra mi, és hogy történt. Nem értem miért kellett nekik egy használt laptop, mikor annk inkább eszmei, mint pénzbeli értéke volt. Sok adat, kép odaveszett, ami már nem pótolható.

Érthetetlen számunkra, hogy az ország ami az igazságszolgáltatásáról híres, aminek az alkotmánya az egyik legrégibb, és állítólag legjobbam működő, hogy nem tud semmit tenni az ügy érdekében.

Érthetetlen számunkra, hogy a világ nagyhatalma, aminek példamutatónak kellene lennie, milyen embereket nevel. Lehet, hogy az egyik szerb fiú tette, de külső, amerikai segítség nélkül nem tudott volna semmit csinálni a laptoppal sem. Az emberek akiknek meséltük, mind úgy tekintettek ránk, hogy ez normális, mindennapi eset. Normális az, hogy az anya a gyereke szeme láttára lop a boltból, vagy az, hogy még alszik valaki, kipakolják a házat, úgy hogy észre se veszi. Erről kellene példát venni? 

Otthon romák mellett lakom, számomra talán normális ha valami eltűnik, ellopják. De soha nem gondoltam volna, hogy ez itt fog velem megtörténni...

 Mindenesetre, ami most az én feladatom, hogy dolgozzak, és keressek annyi pénzt, hogy pótolni tudjam bár az anyagi káromat, a ti feladatotok pedig az, hogy türelmesek legyetek, és akkor megígérem, hogy hamarosan mindent dupla adagban pótolok számotokra, mert rengeteg ötletem és képem van nektek.

A bejegyzés trackback címe:

https://letsgotoamerica.blog.hu/api/trackback/id/tr787518818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása