Let's go to America!

Let's go to America!

Jó tanácsok, mielőtt elutazunk Amerikába:

2015. május 03. - bakoseve

Ahogy közeledik a dátum, egyre több tanácsot kapok azzal kapcsolatban, hogy mit tegyek, mit ne tegyek. Vannak köztük hasznosak, de vannak olyanok is, amelyek inkább a komikus kategóriába sorolhatóak. 

Íme pár kedvenc: 

1. Apu: Én gyakran nézem a Bekasznizva külföldön műsort a nat-GÉÓN és nehogy megengedd, hogy drogot tegyenek a táskádba. Egyszer valahol lecsuktak egy nőt, utána börtönbe üllt  évekig. Én nem tudok érted elmenni, ha börtönbe kerülsz!!!

2. Anyu és a Deep Impact film: Te! Ha jön a cunami, akkor tetőre menekülj. Nehogy nekem elvigyen...

3. Nehogy nekem bekeveredj valami utcalányok közé. Látod a filmekben is, azokkal mindig baj van. Kerüld őket. Meg a nagy kopasz embereket is. Azok is veszélyesek! 

4. Nem tudnál inkább hajóval menni? (A kis aggódó... :) )

5. A feketebőrűeknek olyan a kezük, mint a macska mancsa! Próbáld csak ki!! 

6. Anyu és Az elnök végveszélyben film: Szerintem mégis jobb lesz, ha nem nézed meg a Féhér házat... Látod itt is le akarták bombázni. Inkább Washingtonba se menjél el....(jobb ha meg sem mutatom neki a Támadás a Fehér ház ellen címűt..)

7. Nekem bele ne keveredj valamibe.. Látod a világváge, meg a zombik, meg az űrlények is Amerikát támadják először!!!

zombie3.gif

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://letsgotoamerica.blog.hu/api/trackback/id/tr517427438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása