Let's go to America!

Let's go to America!

Csak a munka, a munka, és még több munka..

2015. május 25. - bakoseve

A Work and Travel program legfontosabb része a munkahely. Én egy kioszkban kaptam munkahelyet a sétányon, ahol általában ugye gyors kaját árulnak. Rengeteg dolgot kellett megtanulni, elkészíteni, de hamar rájöttünk, hogy szinte minden egyforma.

A második fontos dolog, hogy elintézzünk a személyi számunkat. Általában két hetet várni kell az érkezés után, mire el tudjuk intézni, utána meg négy hetet mire kész is van. Ezzel a személyi számmal tudunk majd adót visszaigényelni a program végén, bankszámálát nyitni stb. Én már az érkezésem után két nappal elmentem az irodába, gondoltam próba szerencse. :D

Felültem az első buszra, amely Rio Grandeba visz, hiszen ott az iroda, és megkerestem az irodát ahová mennem kellett. Elég sokat kellett sétálnom, és már kezdtem aggódni, hogy eltévedtem, de végül csak célba értem. Nagyon kedvesek voltak. Igazából két kérdésük volt, az egyik hogy mint tanulok, a másik, hogy lehetséges e az időutazás. :D Megkaptam a kicsi papirom, már csak a személyi számra kell várnom, amit postán küldenek.  
Utána elsétáltam a szupermarketbe, és megvettem pár dolgott itthonra, meg persze pár dolgot el is felejtettem amiért szidom magam, hiszen Wildwoodban nincs szupermarket. Vissza kell majd buszoznom, ha kell valami.
Aztán rájöttem, hogy nagyon hülyén járnak a buszok. Egy elment 10kor, meg ez 11:30 kor. Vártam fél órát az állomáson, utána meg valami beragadt ajtó miatt még felet, és így sikerült elkésnem. De semmi gond sem lett belőle, megértették. Visoznt én szégyeltem magam és rögtön munkába is álltam. Lenyomtam a mai napot összesen 5 perc pihenővel. 
Kaptunk ma még egy Ukrán fiut. Már két hete itt van, gondolom a háború miatt... De ugy csinál mint aki mindent tud, ami kicsit idegesítő, csak mert ő már két hete bejár... Angolul szerencsétlen nem tud, vevőket kiszolgálni sem, csak figyelni valamire hogy oda ne égjen.. Nem tudom mennyi hasznunk lesz belőle :D de jól elvan amúgy :D
Amire rájöttem, hogy az Amerikaiak tudnak enni. Rengeteg kaját készítettünk el. Mindenfélét, ami  jó volt, mert megtanultuk őket. Volt hogy sorozatban 6 Funnel Caket megsütöttem, amit a végén már iszonyat untam. Megkóstoltam a savanyú uborkát és elég finom, nem gondoltam volna. Érdekes íze van, de nem rossz.Rengeteg midnent árulunk, de a gond mégis az itallal van, gyakran nem értem melyiket akarják, vagy ismeretlen számomra. Ezt még gyakorolnom kell. Megtanultuk kezelni a kassza gépet, mindent, meg hát már az elején hibáztam is, mert volt aki sajtrudacskát rendelt, és a rudacskáknak  hideg maradt volt a közepe. De ez gyakran megesik a munkaadó szerint, ne aggódjak. Mindenből ehetünk, ami csak tetszik, mindenből ihatunk. Ami nem jó, mert egész nap falatozok és sokat fogok hízni... 
Ami a szerencsénk, hogy az Amerikaiak nagylelkűek. A hétvége alatt 20 dollár borravalót bezsebeltünk fejenként. Jól jön egy kis zsebpénz :)
UI: A képen a medve Ödön. Ő az utazótársam, aki mindig bajt csinál. Rajta keresztül tudjátok végigkövetni kalandjainkat. :D

img_2610.JPG

img_2614.JPG

img_2617.JPG

img_2619.JPG

img_2621.JPG

img_2623.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://letsgotoamerica.blog.hu/api/trackback/id/tr287490400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása