Let's go to America!

Let's go to America!

Tanultam szörfözni is...

2015. augusztus 18. - bakoseve

Az óceánpart mellett lakók egyik kedvenc, és leggyakrabban űzött sportja a szörf. Egy barátom segitségével nekem is lehetőségem volt kipróbálni, valamint betekinteni a szörfösök életébe.

A sport rengeteg türelmet igényel. Van hogy órákig ülnek a deszkán és várják a megfelelő hullámot, persze közel sem biztos, hogy sikerül azt elkapni. Ha már közeledik a hullám, elkezdenek evezni, és mikor már elérik a megfelelő sebességet, akkor állnak fel a deszkára. Ez a dolgok legnehezebb része. Én 10 próbálkozásból, 7-szer a vizbe landoltam.  :D Viszont, ha sikerül, akkor az érzés felülmúlhatatlan. Bár az ember mindenképp a vizben végzi, mégis visszamászik a deszkára, és újrapróbálja. 

Bár én egy szivacsozott, hatalmas deszkát kaptam, hogy ne üssem meg magam, a profi szörfösök kemény, műanyag deszkákat használnak, ami igen csúszós, igy nem könnyű fennmaradni rajta. Ők vakszal ragasztják magukat oda a deszkához. 

A dolog másik csodálatos oldala a delfinek. Rengeteg delfin van az óceán ezen szakaszán, és nem félnek közel merészkedni a szörfösökhöz. Mikor ültem a deszkán és vártam a hullámra, egy elúszott a deszkám alatt. Csodás állatok, és nagyon barátságosak is, annak ellenére, hogy ezek nincsenek megszeliditve, mint a delfinúsztatókban lakó társaik.

Csatolok nektek pár szörfös képet is, rólam ugyan nincs, mert engem eddig mindig esés közben kaptak lencsevégre :D

img_3014.JPG

img_3122.JPG

img_3056.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://letsgotoamerica.blog.hu/api/trackback/id/tr847619094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása